Sukces naszych kampanii reklamowych oparty jest między innymi o analizę docelowego rynku oraz dane z ruchu wygenerowanego przez konkretną kampanię w zakresie telefonów, odwiedzin, zapytań, sprzedaży.
W oparciu o dane zewnętrzne przygotowujemy raport określający zainteresowanie produktem, usługą lub tematyką w określonym przedziale czasu lub na wybranym obszarze geograficznym. Raporty z tej grupy najlepiej sprawdzają się w zakresie produktów detalicznych, popularnych rozwiązań oraz usług. Pozwalają ocenić, na jakim poziomie jest aktualne zainteresowanie konkretną tematyką, sezonowość, jakie są perspektywy rozwoju lub czy np. rynek się nie kurczy, co powala uniknąć inwestycji w segment bez perspektyw.
Drugim obszarem działań są symulacje dotyczące kosztów oraz zasięgu kampanii reklamowych. Pozwalają one na precyzyjną wycenę i zaplanowanie budżetu reklamowego na wiele miesięcy dla planowanych działań reklamowych. Najistotniejsze jest to, że tego typu analiza dostarcza informacji do ilu konkretnie klientów zainteresowanych określoną tematyką dotrzemy z konkretną informacją o produkcie lub usłudze. Jest to nieocenione w przypadku planowania sprzedaży oraz zarządzania zapasami magazynowymi.
Najwięcej informacji o aktualnych zachowaniach klientów dostarczają narzędzia analityczne, które wdrażamy na stronach naszych klientów. Dzięki temu możesz wiedzieć nie tylko ilu klientów interesuje się Twoją ofertą, ale także z jakimi informacjami się zapoznali, ile czasu na to poświecili, jak trafili na stronę Twojej firmy oraz z jakiego regionu kraju lub świata. Analizy tego typu to nie tylko wykresy i dane liczbowe dotyczące ubiegłych okresów, ale także analizy na żywo wyjątkowo przydatne do obserwacji jak działa np. reklama radiowa lub telewizyjna i czy emisja spotu reklamowego przekłada się na zwiększone zainteresowanie klientów. Zobacz na poniższym filmie zapis aktywności użytkowników ilustrujący miasta i regiony, z których trafiają na stronę jednej z naszych platform dla e-biznesu:
Kontakt
Nasz infolinia