W przypadku zaawansowanych produktów lub usług problem w komunikacji z klientem polega na tym, że jest zasypywany całą gamą informacji, które mają mu pomóc w wyborze najlepszego rozwiązania. Niestety, większość klientów ma ograniczony zakres czasu, co sprawia, że nie może z tymi informacjami się zapoznać. Konsekwencją jest rozczarowanie z pochopnego zakupu lub wstrzymanie się z decyzją o zakupie na czas nieokreślony.
Jeżeli chcesz pomóc swoim klientom, zwiększyć ich zaufanie i satysfakcję z kontaktu z Twoją firmą, rozwiązaniem są nasze interaktywne poradniki.
To co najważniejsze
- poradniki interaktywne prowadzą klienta po zaplanowanej ścieżce do miejsca, gdzie otrzymuje konkretną ofertę najbardziej odpowiadającą jego oczekiwaniom,
- skracają kilkukrotnie czas, jaki klient musi poświecić na zapoznanie się z kluczowymi zagadnieniami,
- przyspieszają podjęcie decyzji zakupowej,
- dzięki unikalnej formie stają się narzędziem reklamowym widocznym nie tylko na Twojej stronie internetowej, ale także na innych witrynach.
Opracowana w ostatnich dwóch latach w naszej firmie formuła poradników interaktywnych wytycza nowy trend w komunikacji z klientem i jest naturalnym kierunkiem rozwoju działań marketingowych dla firm, które w swoje działalności kładły do tej pory nacisk na tradycyjne poradniki i materiały instruktażowe.
Kontakt
Nasz infolinia