Nasza oferta szkoleniowa skierowana jest do managerów średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing oraz właścicieli firm, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie planowania i wykorzystania najnowszych narzędzi reklamowych wykorzystujących internet jako medium skutecznej komunikacji.
Dodatkowo pozyskana na naszym szkoleniu wiedza pozwala na weryfikację możliwości i faktycznego poziomu usług oferowanych przez firmy zewnętrzne, agencje reklamowe i domy mediowe. Najprostszym przykładem jak cenna jest to wiedza jest rynek firm świadczących usługi w zakresie pozycjonowania stron internetowych, gdzie ponad 90 procent klientów staje się ofiarą nierzetelnych firm.
Tematyka szkoleń obejmuje
- podstawowe zagadnienia z zakresu wykorzystania internetu przez potencjalnych klientów do wyszukiwania informacji oraz opiniotwórcza moc internauty,
- przegląd dostępnych na rynku form reklamy, analiza ich skuteczności oraz nowe trendy,
- rejonizacja, planowanie i budżetowanie internetowych kampanii reklamowych,
- ocena skuteczności oraz koszt pozyskania klienta,
- obserwacja i reagowanie na działania firm konkurencyjnych,
- dobór i weryfikacja usługodawców.
Kontakt
Nasz infolinia